איך מוצאים מנעולן אמין ?איך מוצאים מנעולן אמין וזמין 24/7 ?

כולנו מבינים את החשיבות של איש מקצוע אמין. ומעבר לעניין של מחיר וזמינות חשיבות של מנעולן אמין מעבר לכל. חשיבותו הרבה יותר גבוהה בגלל שהביטחון והבטיחות שלך ושל המשפחה שלך תלויים במקצועיות של המנעולן.

 כל אחד מאיתנו ירגיש את עצמו יותר בטוח אם ידע שמי שמטפל במיגון הבית שלו הוא מנעולן עם עבר ללא דופי ובעל תעודת יושר משטרתית !

כיום יש אין ספור מודעות באינטרנט ובמקורות אחרים עם פרסומים של מנעולנים ״אמינים״ אך לצערי לא לכולם יש הסמכה הדרושה לביצוע כל עבודות המנעולנות. לא כל מנעולן ידע לפתור את כל הבעיות בצורה נכונה ביותר וללא נזק לרכוש שלכם. לא כל מנעולן יוכל לטפל במנעולים שונים, לא כל אחד יודע לבצע התקנה שלהם בצורה נכונה ולא כל מנעולן ידע לעשות פריצת דלת בצורה הנכונה בלי נזק למנגנון הפנימי של הדלת.


וברגע שאנחנו מגיעים הביתה ולא מצליחים לפתוח דלת אנחנו בדרך כלל לא עושים סקר שוק ובודקים את התגובות של אותו איש מקצוע וחבל מאוד !

אני ממליץ לכולנו לא למהר ולתת כמה דקות לחיפוש באינטרנט אחרי מנעולן אמין ומוסמך בעל משובים חיוביים שהתקבלו בתקופה אחרונה ולא לפני מספר שנים כי מאוד חשוב גם הזמן של המשוב ( זה מראה על רמת הביקוש לעבודה של אותו מנעולן וגם יכול לתת לנו מידה על אופן שבו הוא מבצע את העבודה ).


אף אחד מאיתנו לא רוצה ליפול לידיים של בן אדם לא ישר שכל מעניינו זה רק להוציא תשלום כמה שיותר גבוהה ולא תמיד תקבלו תמורה מקצועית לזה לכן מומלץ לבדוק מספר דברים כבר בשיחה מוקדמת עם המנעולן והם:

1. המנעולן חייב לשאת איתו תעודת מנעולן מוסמך בתוקף ולעבור קורס מקצועי באישור משטרת ישראל.

2. אם יש ברשות המנעולן גם תעודת יושר משטרתית.

3. מנעולן אמין עובד במתקנות חירום 24/7 ויכול לתת שירות בכל שעות היממה כולל שבתות וחגים ויכולת הגעה מהירה ללקוח.

4. מנעולן אמין יעבוד רק עם ציוד המתקדם והאמין ביותר כולל המוצרים שהוא מחליף או מתקין בבית שלכם.

5. ברשות מנעולן אמין יהיו מספר מוצרים לבחירה שהוא יכול להציג בבית הלקוח עם טווח מחירים שונה ולהתאים את האפשרות של הלקוח למוצר האופטימלי ביותר עבורו כמו מנגנונים/ צילינדרים / סוגרי בטחין/ מנעולים עליונים / עיניות / ידיות ושער סוגי החלקים והפירזולים שיש ברשותו.

6. מנעולן אמין יתן ללקוח הסבר מדויק על עבודה שהוא הולך לבצע, על חלקים שהוא צריך להחליף, והכי חשוב מכל - על עלויות מדוייקות של העבודה!

7. מנעולן אמין תמיד לאחר ביצוע יספק ללקוח חשבונית רשמית ובה פירוט מלא של העבודה והחלקים שהוא החליף.

8. מנעולן אמין תמיד יתן אחריות על העבודה שהוא ביצע. וכך הלקוח יקבל גם אחריות של היצרן על חלקים חשובים כמו צילינדרים או מנגנונים וגם בנוסף אחריות של המנעולן על כל סוג העבודה שהוא עשה !

9. ודבר אחרון אך לא פחוט חשוב ברגע חירום כש אנחנו לא יכולים להיכנס הביתה או הדלת לא ננעלת והמפתח נשבר בפנים ואנחנו באיחור לעבודה או מאחרים לקחת ילדים מהגן ובכלל עם הבעיה תפסה אותנו בשעות של הלילה - מנעולן אמין יתן ללקוח מספר אפשרויות תשלום. דבר שיחסוך מלקוח טרטור מיותר ולחץ.

קיבלתם שרות אישי אמין ומקצועי ממנעולן שמצאתם בעזרת טיפים אלו - תבקשו ממנו כרטיס ביקור , תשמרו מספר טלפון שלו באנשי הקשר , תתלו מגנט שלו על דלת הבית או על מקרר כמו שרבים מאיתנו רגילים . תוכלו להמליץ עליו לקרובי משפחה והשכנים שלכם שיוכלו גם להינות מאדיבות וזמינות של מנעולן אמין ויקבלו פתרון מקצועי ואינדיווידואלי !!!