?מי זה מנעולן חירום ?איך מוצאים מנעולן חירום ?מה השרותים של מנעולן חירום

מנעולן חירום שונה ממנעולן רגיל בזה שיוכל להגיע עליכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע גם בשעות יום וגם בלילה כולל שבתות וחגים. תקלות בדלתות לא בוחרות את הזמן המתאים ללקוח - הן קוראות ברגע הכי לא צפוי ובגלל זה חשיבות מנעולן זמין וקרוב למקום מגורינו גבוהה יותר !מנעולן חירום יכול לתת פתרון לכל סוגי הבעיות ויודע לבצע כל עבודה לשביעות הרצון המלאה של הלקוח.

 תשמרו באנשי הקשר מנעולן חירום אמין ומקצועי בעל תעודת הסמכה באישור משטרת ישראל !


מנעולן חירום יודע לבצע פריצה כל סוגי המנעולים ופריצה כל סוגי הצילינדרים בדלתות שונות כולל פלדלת / דלת רב בריח / דלתות אש ודלתות שריונית חוסם. מנעולן חירום נושא איתו מגוון רחב של מוצרי עזר וכלים המתקדמים ביותר ויכול לבצע כל סוגי העבודות בתחום המנעולנות והמיגון בבית שלכם או בעסק !מנעולן חירום יבצע סוג פריצה המתאימה לכל דלת בביתכם או בעסק כולל החלפה / התקנה של מנעול ( מנגנון ) והחלפה / התקנה של צילינדר לאותו סוג דלת או שער.

מנעולן חירום יעשה פריצת רכב שלכם בצורה המקצועית ביותר וללא נזק בהתחייבות אפילו אם הזמנתם אותו בשעות הלילה.


לצערינו במקצוע מנעולנות יש מקצועיים יותר ויש כאלה שפחות ועדיין מתיימרים לאנשי מקצוע משורה ראשונה לכן יש חשיבות רבה לתשומת הלב שלכם אפילו ברגעי הלחץ !

תאשרו עם מנעולן את הפרטים לפני ההגעה שלו עליכם :- האם למנעולן יש תעודת מקצוע שהוא יכול להציג לכם בעת ההגעה?- האם למנעולן יש תעודת יושר משטרתית?- האם מנעולן באמת זמין עבורכם 24/7 גם בשעות הלא קונבנציונליות ?- האם יש לו וותק מקצועי וניסיון של מספר שנים?- האם הוא נותן אחריות על העבודה?- האם יש ברשותו את כל הכלים והציוד הנדרש לפריצה והחלפה במקום והלקוח לא ישאר עם דלת פרוצה אך ללא אפשרות לנעול ?- האם יש למנעולן תגובות של לקוחות מרוצים במקורות ואתרים אינטרנט שונים כולל אתרים מקצועיים ( כמו אתר ״מקצועניים״ לדוגמה ) וגם תגובות מפה לפה?

 שבביקורות האלו יהיה התייחסות לאופן הביצוע המקצועי של העבודה והזמינות של המנעולן וגם לאמינות ויושר שלו !

מנעולן חירום הוא מנעולן אמין ומקצועי העובד 24/7 ואם קיבלתם שירות כזה כדי מאוד לשמור את הטלפון שלו באנשי הקשר שלכם לכל קריאה עתידית !